zondag 21 augustus 2011

H&M online shop.

H&M online shop.

Hallo mensjes, ik laat jullie even zien wat ik eergisteren heb besteld bij h&m online shop.



Aller eerst deze donker blauwe blazer, deze kost €34,95
En bij de ellebogen achter heeft die zo'n andere kleur Suede stofje. Hierdoor ging ik eigenlijk een bestelling plaatsen haha.


En ik heb deze voor onder het blazertje, want dat vond ik leuk staan, deze kost €4,95

Dan deze donkerblauwe jas. ( I know veel blauw haha).
En ben echt benieuwt of deze mij gaat staan! Dat is natuurlijk altijd spannend.

Deze jas kost €29,95


Dan had ik ook maar meteen deze colsjaal erbij gedaan, (voor bij de jas dus).
Want anders word het te koud.
Deze sjaal kost €5,95
















Zo dat was mijn bestelling bij de h&m, ik ben heel erg benieuwt naar alles! Of alles past enzo.
Dus als ik het binnen krijg laat ik het jullie gelijk zien & weten!

Ook heb ik nu een paar donkerblauwe sneakers op het oog, want ik heb nu veel blauwe dingen besteld, en heb in mijn kleding kast ook veel van die kleur. Dus ben er nog over aan het denken of ik ze neem, en als ik ze wil moet ik ze wel bestellen. :(


Bye Bye, Annabelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten